METODE SI PRACTICI PENTRU CEA DE-A CINCEA DIMENSIUNE

METODE SI PRACTICI PENTRU CEA DE-A CINCEA DIMENSIUNE
MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE! Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale!

marți, 3 noiembrie 2015

Invocarea Flacarii Aurii a Iluminarii

       Mareata Flacara Aurie a Iluminarii, din Inima lui Dumnezeu, din Marele Soare Central, invoc prezenta preaiubitului Zeu si a preaiubitei Zeite Meru in inima, in mintea si in sufletul meu. Va cer sa-mi inundati fiinta cu pretioasele esente ale Iluminarii, revarsate peste mine cu o stralucire nelimitata, pentru a transforma tot ceea ce nu este perfectiune Divina in constiinta mea.

       O, Flacara a Luminii, atat de stralucitoare si radianta,
       O, Flacara a lui Dumnezeu, atat de minunata ochilor,
       Fantani nesecate de intelepciune,
       Aduceti-ma inapoi, acasa, in inima soarelui!

       Vino acum, in deplinatatea fortei tale,
       Ia-ma de mana si deschide-mi ochii,
       Umple-mi viata cu minunile tale,
       Revarsa prin mine valvataia Flacarii Iluminarii!

       Prin urmare, aleg sa pasesc cu Dumnezeu prin focul Iubirii din inima mea. Declar ca eu sunt Dumnezeu in manifestare. De asemenea, declar ca exista un maret Rau de Lumina Radianta Aurie a Iluminarii ce curge prin mine si ca eu sunt acest Rau de Lumina, eu sunt acest Rau de Pace Aurie.

       Acum declar ca intreaga mea constiinta, fiinta si existenta sunt inghitite in prezent de Lumina, scaldate in bratele Iubirii. Aceasta lume in care traiesc este plina de Lumina, plina de Iubire si Victoria este sigura. Propria mea victorie este sigura, pentru ca sunt acum o raza Divina de iubire-iluminare, care transmite balsamul Divinei vindecari catre fiecare parte a mea si a oricarui barbat, femeie si copil de pe aceasta planeta.

       O, Flacara a Iubirii, atat de minunata ochilor mei, trimite lumina ta aurie prin mine, astazi. Binecuvanteaza, vindeca, ilumineaza si pecetluieste-ma pe mine si intreaga omenire, pentru totdeauna, in Lumina lui Dumnezeu, cea fara de sfarsit.

 💕💕💕
Mesaje de la Adama & Fratia Lemuriana de Lumina din TELOS


Misiunea noastră

Scopul acestei organizații non-profit este de a trezi umanitatea la Conștiința lui Hristos și de a ajuta apariția Lemuriană pe planetă. Viziunea Fundației Telos este aceea a unei lumi în care iubirea universală unește toate rasele și națiunile într-o singură familie, o lume plină de pace și armonie veşnică în fiecare zonă a planetei.

Timpul destinat pentru a crea această nouă civilizație este acum. În această perioadă de mari schimbări planetare, toată lumea are o posibilitate crescută, precum și responsabilitatea de a deveni unul cu Sinele Superior și de a participa activ la manifestarea acestei noi lumi.

Pentru a ajuta la această dezvoltare, Fundația Telos răspândește învățăturile primite de la frații și surorile noastre din Lemuria. Învățături transmise, printre altele, de Aurelia Louise Jones, autoarea cărților Telos.

Fundația asistă persoanele care doresc să promoveze aceste învățături. Aceasta facilitează comunicarea și stabilește punți de lumină între indivizi și grupurile Telos din întreaga lume.

Citat din Telos, Volumul 3:

„Noi, Maeștrii Luminii, oferim prin învățăturile simple din aceste cărți, toate cheile de care veți avea nevoie vreodată pentru a ajunge până la Înălțarea voastră, cu Ușurință, Graţie și Minune”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTA BLOGGER

Pentru ca învăţăturile din această carte Telos - transmise de ADAMA - Profesorul omenirii - prin intermediul Aureliei L.J. informaţii preţioase ce ne sunt aduse prin scrierea acestor trei volume, şi mă adresez celor care simţiţi cu inima aceste mesaje, şi pentru ca riscul, ca aceste învăţături să nu fie deteriorate prin publicarea pe alte site-uri şi transmiterea acestora, să se efectueze împreună cu adresa respectivă, sursa de unde provin aceste minunate meditaţii ce acum ni s-au pus la dispoziţie!